Aktywności towarzyszące

Poniedziałek 18 marca 2024 r.

Główne zagadnienia poruszane na lekcji:

  • Fundusz inwestycyjny
  • Jednostka uczestnictwa funduszu i certyfikat inwestycyjny
  • Na czym zarabia fundusz inwestycyjny?
  • Kto i jak podejmuje decyzje inwestycyjne?
  • Ryzyko inwestycyjne a oczekiwana stopa zwrotu

 

Lekcja realizowana jest w ramach programu Bankowcy dla Edukacji (bde.wib.org.pl)  
oraz w ramach Roku Edukacji Ekonomicznej 2024 (www.ree2024.pl).  

Główne zagadnienia poruszane podczas webinaru:

  • Czym się różni wychowanie ekonomiczne od edukacji?
  • Dlaczego podejmowanie wyzwań jest skuteczniejsze w wychowaniu ekonomicznym niż udział w lekcjach i warsztatach?
  • Dobre praktyki w wychowaniu ekonomicznym – przykłady Związku Harcerstwa Polskiego

Rejestracja: Wydarzenie adresowane do rodziców, nauczycieli, osób działających w NGO’sach. Aby się zarejestrować, prosimy o kliknięcie w poniższy przycisk (należy wpisać imię i nazwisko nauczyciela, adres e-mail i województwo).

Po zarejestrowaniu zostanie przesłana (na adres wskazany podczas rejestracji) wiadomość e-mail zawierająca link do webinaru. Gdyby nie było wiadomości w skrzynce głównej, prosimy o sprawdzenie spamu lub innych folderów poczty.

Webinar realizowany jest w ramach działań Wydziału Wychowania Ekonomicznego ZHP 
oraz w ramach Roku Edukacji Ekonomicznej 2024 (www.ree2024.pl). 

Wtorek 19 marca 2024 r.

Główne zagadnienia poruszane na lekcji:

  • Pierwsze kroki do bankowania młodych
  • Możliwości związane z posiadaniem rachunku bankowego w obecnym świecie
  • Jakie nowe funkcje przejmuje i kreuje bank poprzez aplikacje bankowe?
  • Jakie produkty w ostatnich latach zdobyły rynek i jak zmieniły nasze bankowanie?
  • Jak nowe formy płatności przyspieszyły rozwój e-commerce?

 

REJESTRACJA:

Aby zarejestrować klasę, prosimy o kliknięcie w poniższy przycisk (należy wpisać imię, nazwisko nauczyciela, adres e-mail, nazwę szkoły, klasę, przewidywaną liczbę uczniów, województwo, miejscowość):

Po zarejestrowaniu zostanie przesłana (na adres wskazany podczas rejestracji) wiadomość e-mail zawierająca link do lekcji. Gdyby nie było wiadomości w skrzynce głównej, prosimy o sprawdzenie spamu lub innych folderów poczty. Rekomendujemy wyświetlanie lekcji w klasie na ekranie.

Lekcja realizowana jest w ramach Projektu Przygody Przedsiębiorczego Dżeka oraz w ramach Roku Edukacji Ekonomicznej 2024 (www.ree2024.pl).

Środa 20 marca 2024 r.

Główne zagadnienia poruszane na lekcji:

  • Czym jest i jak buduje się wiarygodność finansową?
  • Jak powstaje historia kredytowa?
  • Dlaczego banki sprawdzają wiarygodność swoich klientów?
  • Czym zajmuje się Biuro Informacji Kredytowej?
  • Co to jest zdolność kredytowa?

REJESTRACJA:

Aby zarejestrować klasę, prosimy o kliknięcie w poniższy przycisk (należy wpisać imię, nazwisko nauczyciela, adres e-mail, nazwę szkoły, klasę, przewidywaną liczbę uczniów, województwo, miejscowość):

Po zarejestrowaniu zostanie przesłana (na adres wskazany podczas rejestracji) wiadomość e-mail zawierająca link do lekcji. Gdyby nie było wiadomości w skrzynce głównej, prosimy o sprawdzenie spamu lub innych folderów poczty. Rekomendujemy wyświetlanie lekcji w klasie na ekranie.

Lekcja realizowana jest w ramach projektu edukacyjnego BAKCYL (www.bakcyl.wib.org.pl)  i Programu Nowoczesne Zarządzanie Biznesem (www.nzb.pl)  oraz w ramach Roku Edukacji Ekonomicznej 2024 (www.ree2024.pl).  

Czwartek 21 marca 2024 r.

Główne zagadnienia poruszane na lekcji:

  • Czym jest sztuczna inteligencja?
  • Duże modele językowe – co to jest i jak działa?
  • Generatywne modele  graficzne – co potrafi ta technologia?
  • Praktyczne zastosowania w życiu codziennym
  • Zagrożenia nowej technologii i jak z niej bezpiecznie korzystać.

REJESTRACJA:

Aby zarejestrować klasę, prosimy o kliknięcie w poniższy przycisk (należy wpisać imię, nazwisko nauczyciela, adres e-mail, nazwę szkoły, klasę, przewidywaną liczbę uczniów, województwo, miejscowość):

Po zarejestrowaniu zostanie przesłana (na adres wskazany podczas rejestracji) wiadomość e-mail zawierająca link do lekcji. Gdyby nie było wiadomości w skrzynce głównej, prosimy o sprawdzenie spamu lub innych folderów poczty. Rekomendujemy wyświetlanie lekcji w klasie na ekranie.

Lekcja realizowana jest w ramach projektu edukacyjnego BAKCYL (www.bakcyl.wib.org.pl)  i Programu Nowoczesne Zarządzanie Biznesem (www.nzb.pl)  oraz w ramach Roku Edukacji Ekonomicznej 2024 (www.ree2024.pl).  

Piątek 22 marca 2024 r.

Główne zagadnienia poruszane na lekcji:

  • Oszczędności a inwestycje – jak wyglądają realia w Polsce?

  • Zysk jako wynagrodzenie za podjęte ryzyko

  • Segmentacja rynku finansowego

  • Co oferuje polski rynek kapitałowy?

REJESTRACJA:

Aby zarejestrować klasę, prosimy o kliknięcie w poniższy przycisk (należy wpisać imię, nazwisko nauczyciela, adres e-mail, nazwę szkoły, klasę, przewidywaną liczbę uczniów, województwo, miejscowość):

Po zarejestrowaniu zostanie przesłana (na adres wskazany podczas rejestracji) wiadomość e-mail zawierająca link do lekcji. Gdyby nie było wiadomości w skrzynce głównej, prosimy o sprawdzenie spamu lub innych folderów poczty. Rekomendujemy wyświetlanie lekcji w klasie na ekranie.

Lekcja realizowana jest w ramach projektu edukacyjnego EduAkcja oraz w ramach Roku Edukacji Ekonomicznej 2024 (www.ree2024.pl).  

Podczas wydarzenia zostaną poruszone następujące zagadnienia:

  • cyfryzacja w edukacji i finansach na podstawie Raportu WIB i ZBP pt. „Seniorzy w świecie cyfrowych finansów”,
  • świadome korzystanie z zasobów internetowych i metody zdobywania rzetelnej wiedzy,
  • pigułka bezpiecznego poruszania się w sieci i ochrony przed możliwymi zagrożeniami,
  • przykłady aktywizacji cyfrowej wśród seniorów, jak np. rozwijanie swoich pasji za pomocą internetu czy metod przekształcania swoich zainteresowań w formę zarobku online.

Podczas spotkania eksperci z instytucji zajmujących się edukacją i aktywizacją cyfrową seniorów, opowiedzą o metodach edukacji w internecie, bezpiecznego korzystania z sieci oraz zachęcą do aktywnego korzystania z cyfrowego świata.

WSTĘP WOLNYWYDARZENIE STACJONARNE

 

Spotkanie realizowane jest w ramach programu Bankowcy dla Edukacji oraz w ramach Roku Edukacji Ekonomicznej 2024 (www.ree2024.pl).  

Przewiń na górę